Proposta portada de Nadal El 9 Nou

Proposta de cartell el 9 nou

La meva proposta de portada de Nadal per al concurs del diari comarcal El 9 Nou. Feta amb Illustrator, aquarel·les i molt d’amor.

Inspirada en la cançó infantil 3 i 3 i 3 fan 9.

En el següent enllaç, podeu veure la proposta guanyadora.

Anuncis

2 pensaments sobre “Proposta portada de Nadal El 9 Nou

  1. La veritat és que m’agrada més aquest que no pas el guanyador. Perquè això d’utilitzar la cenyera catalana per apel·lar l’esperit nacionalista és un recurs molt baix. És com aquell capítol dels Simpson, en que el grup de la Lisa perd un concurs perque els altres fan el dibuix de la bandera americana amb llumets… No sé si m’has entés, però si l’has vist te’n recordaràs. Això no treu merit a l’altre cartell, que és prou creatiu, però no deixa de ser un truc baix. En fi, és la meva opinió, no se tú.

    • La idea del cartell guanyador a mi em sembla correcta, i la presentació també. Tot i que potser no l’hauria triada tampoc, s’ha de reconèixer que el nivell era alt, per tant… els jutges hauran tingut feina. Independentment del sentit nacionalista i polític, és molt plàstica. (I això no treu que m’agradi mil cops més el meu cartell i que no estigui d’acord amb la decisió final).

      Igualment, estic molt contenta de la feina feta, i del resultat obtingut… i és més; el procés va ser la mar de divertit, i la gent, si més no, recorda i somriu amb la meva proposta. Amb això, ja em sento plenament feliç.

Què hi dius?

